"ابومسلم" در انتظار نوشدارو است/ مشهدی‌ها نگران نابودی خاطره‌ 50 ساله
 
فوتبال مشهد
همه چیز درمورد ابومسلم ، پیام وحدت ، سیاه جامگان ، پدیده و...
 
علی اصغر رحیمی می‌افزاید: برای سر پا نگه داشتن تیم ابومسلم تا الان از هیچ کاری کوتاهی نشده و حضور یک عده افراد علاقه‌مند باعث شد تا ابومسلم بتواوند فعلا به کارش در لیگ دسنه یک کشور ادامه دهد.
 
رحیمی می‌گوید: من خودم با یکی از آزانس‌های مسافرتی صحبت کرده‌ام و چون پولی در بساط نبود سفته و چک به آنها داده‌ام تا بتوانیم تیم را برای مسابقه با پیکان به تهران بیاوریم.
 
خداداد دست حمایتش را از پشت تیم برنمی‌دارد
 
وی می‌افزاید: در حالی که تیم ابومسلم به شرایطی رسید که هیچ کسی حاضر به حمایت از این تیم با سابقه نبود و خداداد عزیزی هم مدتی از تیم کنار رفت اما بار دیگر حاضر شد در کنار ابومسلم قرار بگیرد و تا آخر فصل دست حمایتش را از پشت تیم برندارد.
 
سرپرست تیم فوتبال ابومسلم عنوان می کند: خداداد هم اکنون به عنوان مدیر فنی تیم در کنار ابومسلم حضور دارد ضمن اینکه احمد انوری یکی از علاقه مندان و قدیمی های ابومسلم و سردار بنی اسد آستین همت را بالا زده و از تیم حمایت می کنند.
 
 
 
هاشمی قول همکاری داد
 
وی همچنین با اشاره به حمایت اداره کل ورزش و جوانان از تیم ابومسلم بیان می کند: هاشمی جواهری از همان ابتدا از ابومسلم حمایت می‌کرد اما مدتی به دلیل شرایطی که پیش آمد نتوانست به صورت مستقیم کاری برای ابومسلم انجام دهد اما در حال حاضر که تیم در شرابط نامساعدی قرار گرفته وی قول همکاری داده است.
 
رحیمی می‌افزاید: طبق قولی که هاشمی جواهری به بنده داده قرار شد تا برخی از هزینه‌های تیم برای اعزام به مسابقات را اداره کل ورزش و جوانان استان بر عهده بگیرد.
 
پول نباشد بازیکن نمی ماند
 
وی همچنین از جدا شدن اغلب بازیکنان بزرگسال ابومسلم از این تیم خبر می دهد  و اظهار می کند: از بازیکنان بزرگسال ابتدای فصل چهار پنج نفر بیشتر باقی نمانده‌اند و الباقی تیم از ابومسلم جدا شده اند.
 
سرپرست ابومسلم علت جدایی بازیکنان را بی پولی بیان می کند و سپس می‌افزاید: وقتی پول نباشد و بازیکن برای اولین نیازهای زندگی‌اش نبازمند شود نمی‌توان تیم را حفظ کرد.
 
وی اظهار می‌کند: پس از جدا شدن بازیکنان بزرگسال تیم به دلیل پیشگیری از دچار شدن ابومسلم به سرنوشتی که قبلا برای تیم با سابقه پیام اتفاق افتاد تصمیم گرفتیم از بازیکنان امید ابومسلم استفاده کنیم که خوشبختانه این کار تا الان جواب داده و جوانان و امیدها با بازی های خوبی که انجام داده اند ما را امیدوار کرده اند.
 
ابومسلم از بین برود یعنی 50 سال خاطره از بین رفته است
 
رحیمی با اشاره به تعداد بازیکنان حال حاضر تیم ابومسلم بیان می کند: در حال حاضر 28 بازیکن در تیم داریم که 18 نفر آنها از امیداها به تیم آورده شده اند و زیر نظر علی حنطه تمرین می کنند.
 
وی می افزاید: جلیل نوری، هادی جعفری، فرزاد حمیدی، محمد رستمی، علی حق دوست، مصطفی طیبی، محمد پهلوان پور، بهنام بیرانوند، حامد بختیاری و داوود دانش دوست بازیکنان بزرگسالی هستند که به همت مسئولان تیم هم اکنون برای ابوسملم بازی می کنند.
 
سرپرست ابومسلم این تیم را از بخشی از تاریخ ورزش خراسان می‌داند  و اظهار می‌کند: ابومسلم مال مردم مشهد است و قلب های زیادی برای این تیم می تپد و مسئولان و هر کسی که کاری از دستش بر می آید باید برای این تیم انجام دهد چرا که اگر ابومسلم از بین برود در واقع 50 سال زحمت و خاطره شیرین از بین رفته است.
 
محمد جهانی فر سرپرست هیئت فوتبال خراسان رضوی هم افت فوتبال خراسان رضوی در چند سال گذشته را به مسائل مدیریتی و ضعف در اصول مدیریت تیم های ورزشی می‌داند و اظهار می کند: استانی که زمانی دو تیم فوتبال در سطح اول فوتبال کشور داشته اکنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.
 
 
 
وی می‌افزاید: اگر تیم های فوتبال ما خوب نتیجه بگیرند و مدیریت صحیحی بر آنها اعمال شود مردم هم بیشتر از آنها حمایت خواهند کرد.
 
جهانی‌فر اظهار می کند: وقتی همه چیز مبنایش پول شود دیگر نمی توان خبر های خوبی از فوتبال استان و حتی کشور شنید و شما می توانید با نگاه کردن به مسابقات تیم های بزرگ کشور این مسئله را به خوبی مشاهده کنید.
 
وی می‌افزاید: وقتی برای مسابقه بزرگترین تیم های این کشور 15 هزار تماشاگر هم نمی آید باید فهمید که کار از یک جایی می لنگد.
 
سرپرست هیئت فوتبال استان با اشاره به وضعیت ایم ابومسلم می گوید: ابومسلم مدت ها بر روی زمین مانده بود و کسب حاضر نمی شد دست این تیم را بگیرد اما در حال حاضر چند نفر از فوتبالی ها و خیران شهر حاضر شده اند از این تیم حمایت کنند.
 
وی می افزاید: افرادی همچون عصمتی قول همکاری داده اند و خداد عزیزی هم که مانند همیشه در کتار تیم قرار گرفته است و هیئت فوتبال استان هم از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
 
جهانی‌فر عناون می‌کند: نامه نگاری های هیئت با فدراسیون در سرپا ماندن ابومسلم بی نتیجه نبوده ضمن اینکه کمال سرویها رئیس شورای شهر مشهد هم گفته اگر بتواند کمک خواهد کرد.
 
وی تاکید می کند: باید حاشیه ها از ابوسلم دور شود و وقتی حاشیه ها دور شد خواهید دید افراد خیر و دوستدار فوتبال خودشان جلو خواهند آمد اما در شرایطی که حاشیه بر تیم حاکم باشد نمی توان کار خاصی برای این تیم انجام داد.
 
علی حنطه سرمربی حال حاضر تیم ابومسلم نیز معتقد است حاشیه‌های به وجود آمده برای ابومسلم کمر این تیم را شکسته و در صورتی که حاشیه‌ها دور شود می توان ابومسلم را از این وضعبت دور کرد.
 
وی می‌ گوید: وقتی اوضاع به گونه ای شود که حتی افرادی که قصد کمک دارند نتوانند پا پیش بگذارند نمی توان تیم را از این وضعیتی که در آن گرفتار شده خارج کرد.
 
حنطه اظهار می کند: هستند افرادی که حاضرند دست ابومسلم را بگیرند اما باید شرایط تیم بویژه بحث مالکیتی آن مشخص شود تا افراد خاضر شوند پا پیش بگذارند.
 
............................
 
گزارش: رضا آرمانیان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ «فوتبال مشهد» خوش آمدید شما در این وبلاگ مطالب متنوعی در رابطه با تیم های فوتبال مشهدی بدست خواهید آورد.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 3332
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

وبگاه رسمی هواداران باشگاه ابومسلم خراسان

دریافت کد موس

ابزار نظرسنجی